Tutorial per accedir a Sallenet (plataforma moodle):
Tutorial per a descarregar i instal·lar l'aplicació mòbil AppSallenet:
Tot l'alumnat de Primària, ESO i Batxillerat disposa d'un compte amb les aplicacions Microsoft 365. Aquests aplicacions permeten disposar d'un correu Outlook, aplicacions Office, Teams... Les claus d'accés a aquest compte es lliuren a l'alumnat durant els primers dies del curs.
Aquí podeu accedir a les normes d'ús dels netbooks. Destaca el recordatori de mantenir la neteja i desinfecció del teclat durant el temps que es mantingui l'afectació per Covid-19.
En cas d’incidències tècniques amb els netbooks adquirits en el col·legi cal que les famílies portin l'equip avariat a APALAN, el taller de reparació del proveïdor dels equips.
El transport de l’equip al servei tècnic APALAN, el seguiment de la reparació i la recollida de l’equip ja reparat és responsabilitat del propietari del “netbook”.
Per a poder fer ús del servei de netbooks de substitució en cas d’avaria, cal presentar el full de resguard de reparació que facilita el taller de reparació. També caldrà fer un dipòsit que serà reemborsat en el moment que es retorni en bon estat al Col·legi. El temps que triga el taller en reparar els netbooks està al voltant d'una o dues setmanes. En acabar la reparació cal retornar el netbook de substitució al Dep. d'Informàtica, esborrant els fitxers i documents que s'hagin emmagatzemat en el netbook de substitució.
Servei Tècnic oficial Toshiba i Lenovo.
Ubicació: C/ Rosselló, 31 (Metro línia V, estació Entença)
Horari: 9:00h a 18:00h (dilluns a divendres)
Telèfon: 93 452 56 00
Els butlletins i informes es poden consultar validant-se a la intranet Sallenet i accedint al mòdul "pares i mares". Són pdf. descarregables. L'alumnat també pot consultar els seus butlletins i informes de notes a la seva sessió de Sallenet (mòdul "Alumnes"). Per accedir als diferents butlletins i informes lliurats, cal validar-se a la sessió de la intranet Sallenet. A la columna esquerra de la pàgina inicial de la sessió cal fer clic sobre el mòdul "Famílies".
Consulteu el tutorial per a accedir a Sallenet i descarregar els informes i butlletins de notes...
En cas d'haver d'actualitzar les dades personals o per qüestions administratives (alumnat, famílies, canvi adreça postal, canvi correu electrònic, rebuts, matriculacions, informació general...), cal enviar un mail a: secretarialasallehorta@lasalle.cat
Consultar aquí els horaris de Secretaria.
Si la mida de la pantalla és petita, els diferents accessos als recursos de la intranet es presenten agrupats en un botó únic, consistent en tres línies horitzontals...
Obriu el següent document explicatiu: Botó agrupació accessos web en pantalles de dispositius mòbils
© 2021 La Salle Horta · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com