Català Español
93 427 15 00 Parvulari 93 427 70 07

Ja s’han enviat al correu electrònic de les famílies i a l’aplicació per a dispositius mòbils App Sallenet els butlletins “on line” de les etapes de Primària, ESO i BAT, corresponents a la segona avaluació i que es van lliurar en format “paper” en finalitzar l’avaluació.

Des del dia 11 d'abril el web La Salle Horta es presenta en una nova versió...

Els “netbooks” de primer d’ESO es van lliurar a l’alumnat el divendres dia 21 de setembre, a l’hora de tutoria… juntament amb un full explicant les consideracions per a efectuar el pagament i la possibilitat de sol·licitar, o no, una assegurança opcional multirisc de l’empresa “Catalana Occident”.

És molt recomanable que els “netbooks” disposin d’un antivirus. Des de l’escola recomanem l’antivirus AVAST, que permet disposar d’una versió gratuïta. En general, per instal·lar un antivirus primer cal desinstal·lar l’antivirus que pugui tenir l’equip. Aquest antivirus el podem descarregar a l’adreça web de la companyia: http://www.avast.com/es-us/index A la pàgina que s’obre cal seguir les indicacions de l’assistent per a descarregar l’AVAST. Quan s’hagi descarregat cal instal·lar-lo en un procés guiat per un assistent. En cas de dificultat guiarem als alumnes que vulguin instal·lar aquest antivirus en els seus equips.

Els “netbooks” amb sistema operatiu Windows-10 ja incorporen un antivirus propi de Microsoft, anomenat “Windows Defender”. En aquests “netbooks” queda a decisió del propietari el fer-lo servir o bé descarregar i instal·lar un altre. També és possible obtenir aquest antivirus accedint al web de Windows en cas de tenir un sistema operatiu anterior a Windows 10. Més info sobre aquests antivirus

Incidències

En cas d’incidències tècniques amb els netbooks de la marca Toshiba o Lenovo cal que les famílies es posin en contacte amb APALAN, el taller de reparació del proveïdor dels equips.

El transport de l’equip al servei tècnic APALAN, el seguiment de la reparació i la recollida de l’equip ja reparat és responsabilitat del propietari del “netbook”.

Per a poder fer ús del servei de netbooks de substitució en cas d’avaria, cal presentar el full de resguard de reparació que facilita el taller de reparació.

APALAN
Servei Tècnic oficial Toshiba i Lenovo.

c/ Rosselló, 31 (Metro línia V, estació Entença)

9:00h a 18:00h (dilluns a divendres)

93 452 56 00

Sallenet

Descarrega els tutorials per accedir a Sallenet o per instal·lar l'aplicació mòbil

Contacte amb el Departament d'informàtica

Contacta amb Jordi Werner Hidalgo, coordinador TAC de l'escola